Wat betekenen deze marketing- en communicatiebegrippen?

In de marketing- en communicatiebranche wordt veel gesproken met onderstaande begrippen.

 

Architectuurde kunst van het bouwen aan . . .
Business Swotuitgebreide analyse van organisatie en businessmodel
Coachingzakelijk en persoonlijk, intuïtief en ervaringsdeskundig
Combinatiesrelevante activiteiten of zaken wel of niet combineren
Communicatiewelke media zet ik wanneer in en hoe pakken we dat aan
Competentiestesten en analyseren van ondernemerscompetenties
Connectenprofessional matchmaking, indien gewenst
Design thinkingsnel problemen oplossen, op basis van empathie en creatie
Klankbordenregelmatig van gedachten wisselen en sparren
Motiverenstimuleren om tot actie en betrokkenheid te komen
Organiserenidentificeren, verdelen en groeperen, met wie en waarom
Personal Swothet in kaart brengen van kwaliteiten en kansen, maar ook . . .
QuickScanondernemingsvisie, missie en huidige strategie en planning
Regie voerenblijf in control en weet wat jijzelf en anderen moeten doen
Stappenplanwie, wat, wanneer en hoe, projectmatig en persoonlijk
Zuiverheidoorspronkelijk en helder, gebaseerd op integriteit